Мій провайдер | Запитання
Питання

Запитання

Оплата

Звідки в мене "мінус" на рахунку?

Негативний баланс може бути у тому випадку, якщо Вами було взято кредит та не погашено у відведений для цього термін. За подобових тарифних планів щодня знімається оплата за послуги. Якщо не було передоплати за послугу кабельного телебачення, то баланс стає негативним.

Платив через термінал, але чек термінал не видав і гроші на рахунок не надійшли. Що робити?

Насамперед необхідно звернутися за контактними телефонами, зазначеними на терміналі, і описати співробітникам ситуацію, що склалася.

Куда необходимо обратиться, если платеж не дошел или оплачен неверно?

При непоступлении денежных средств на счёт, необходимо обратиться в контакт-центр по телефонам 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21 либо в наши абонентские отделы (перечень адресов Вы можете найти тут https://moiprovaider.ua/service-centers).

Як сплатити за послуги?

Переглянути всі способи оплати послуг можна на нашому сайті, вибравши пункт меню "Оплата"

У який період потрібно оплачувати послуги?

Платежі у всіх тарифних планах авансові. У тарифних планах з подобовою тарифікацією Ви можете вносити абонентську плату в будь-який зручний для Вас час. У тарифах з помісячною тарифікацією Вам необхідно вносити повну вартість тарифного плану на початок нового розрахункового періоду (тобто оплата наступного місяця має бути наприкінці поточного місяця).

Не можу вийти в інтернет, маю маршрутизатор (WI-FI роутер).

Перевірте, чи всі індикатори блимають на пристрої. Перезавантажте роутер. Для цього просто відключіть його від живлення на 10 секунд та увімкніть знову. Якщо ситуація зберігається, необхідно підключити кабель безпосередньо до комп'ютера, настроїти з'єднання. Якщо з'єднання з Інтернетом на комп'ютері з'явилося, проблема в маршрутизаторі.

Де можна переглянути деталізацію рахунку?

В Особистому кабінеті у розділі «Історія платежів»

Як перевірити баланс?

Поточний баланс Ви завжди зможете подивитися у своєму Особовому Кабінеті (на головній сторінці) або звернувшись до нашого контакт-центру за телефонами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21, голосове меню.

Загальнi питання

Как заключить договор на предоставляемые услуги?

Телекоммуникационные услуги предусматривают заключение публичного договора. Ознакомиться с ним можно на сайте компании https://moiprovaider.ua//storage/contract/contracts_16232510144436.pdf

Навіщо потрібний Особистий Кабінет?

Особистий Кабінет – це місце, де Ви можете стежити за станом свого особового рахунку, оплатами та списаннями коштів за послуги, змінювати тарифний план. Посилання на особистий кабінет https://moiprovaider.ua/profile

Підключення

Я переїжджаю, але не хочу відмовлятися від вашої послуги. Чи можу я перепідключитися на нову адресу?

Технічну можливість підключення за новою адресою Ви можете уточнити за телефонами контакт-центру 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21. При переїзді в межах свого району Ви можете зберегти колишній номер договору, баланс особового рахунку та мережеві реквізити (IP-адреса).

Як можна залишити заявку на підключення?

Заявку на підключення Ви можете залишити:

1. На сайті https://moiprovaider.ua/

2. Зателефонувавши за телефонами контакт-центру 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21.

3. В абонентських відділах підприємства.

Чи є можливість підключення моєї адреси?

Технічну можливість Ви можете уточнити, звернувшись до контакт-центру за телефонами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21

Як підключити 2 комп'ютери до Інтернету?

Підключити 2 комп'ютери до інтернету можна двома способами:

1. Укласти другий договір та провести у квартиру другий кабель. При цьому, Ви оплачуватимете другий договір за окремим, обраним Вами тарифним планом.

2. Купити маршрутизатор (роутер). Ці пристрої бувають провідними та бездротовими (Wi-Fi). Встановивши бездротовий маршрутизатор, Ви зможете вільно пересуватися по квартирі, залишатися в мережі та підключати необхідну кількість обладнання до мережі інтернет без використання дротів. При використанні маршрутизатора, для підключення декількох комп'ютерів потрібне лише одне підключення до мережі, а це означає, що Ви сплачуватимете абонентську плату тільки за одну лінію. Потрібно врахувати, що при такому підключенні швидкість Вашого тарифного плану ділитиметься на всі підключені гаджети, пропорційно їх завантаженням.

Як краще організувати домашню мережу?

Повсюдне поширення Wi-Fi-роутерів у багатоквартирних будинках призводить до «зашумлення» радіосегменту і, як наслідок, погіршення якості передачі даних. Тому для підключення всіх пристроїв, які не переміщуються по дому, ми рекомендуємо використовувати кручені пари. Для мобільних пристроїв, які не потребують високої швидкості передачі даних, підійде бездротове з'єднання. Wi-Fi роутер рекомендується розташовувати по центру квартири, в місці, з якого найзручніше зробити кабельну розводку.

Интернет

Чи є обмеження щодо трафіку (поріг скачування)?

На даний момент на всіх тарифних планах обмеження щодо трафіку відсутні. У Вас Безлімітний доступ, обмеження лише на швидкість згідно Вашого тарифу.

Як налаштувати інтернет-підключення після зміни системного блоку/переустановлення мережевої карти?

Якщо системний блок підключено через роутер, налаштування він отримає автоматично. Якщо підключення організовано безпосередньо, тобто кабель, що приходить у квартиру, з'єднаний безпосередньо з комп'ютером, необхідно буде налаштувати з'єднання вручну, отримавши необхідні рекомендації у співробітника контакт-центру за телефонами 095 734 21 21, 068 734 21 21, 063 734 21 21.

Мені здається, що швидкість не відповідає заявленій. Що робити?

Насамперед, необхідно перевірити баланс. Якщо баланс особового рахунку позитивний, необхідно виміряти швидкість з'єднання. Зробити це можна на сайті http://speedtest.net, дотримуючись інструкцій сайту. Якщо результати вимірювання підтверджують невідповідність, необхідно перевірити всі з'єднання та перезавантажити Ваш роутер (якщо Ви його використовуєте). Якщо підключення організоване безпосередньо, тобто кабель, що приходить у квартиру, з'єднаний безпосередньо з комп'ютером, на якому Ви спостерігаєте проблеми зі швидкістю, необхідно також перевірити з'єднання та перезавантажити комп'ютер. Якщо нічого з вищезазначеного не допомогло, зверніться до нашого контакт-центру за телефонами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21. Наші фахівці допоможуть провести подальшу діагностику та, у разі потреби, створять заявку на виїзд сервісного інженера.

Як перезавантажити роутер?

У деяких випадках необхідно зробити перезавантаження маршрутизатора. Для цього просто відключіть його від живлення мережі на 10 секунд та увімкніть знову.

У мене повільно завантажуються файли з певного сайту.

Такі складнощі зазвичай виникають із популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються із навантаженням. Якщо у Вас низька швидкість завантаження файлів з одного сайту, у той час, як швидкість завантаження відповідає тарифній, значить, Ви звернулися саме до такого завантаженого сервера, і вплинути на ситуацію можуть лише власники цього ресурсу.

Запитання