Запитання
Оплата
Негативний баланс може бути у тому випадку, якщо Вами було взято кредит та не погашено у відведений для цього термін. За подобових тарифних планів щодня знімається оплата за послуги. Якщо не було передоплати за послугу кабельного телебачення, то баланс стає негативним.
Насамперед необхідно звернутися за контактними телефонами, зазначеними на терміналі, і описати співробітникам ситуацію, що склалася.
Якщо кошти не надійшли на рахунок, необхідно звернутися до контактного центру за номерами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21 або до наших абонентських відділів https://moiprovaider.ua/service-centers).
Переглянути всі способи оплати послуг можна на нашому сайті, вибравши пункт меню "Оплата", або тут Способы оплаты
Платежі у всіх тарифних планах авансові. У тарифних планах з подобовою тарифікацією Ви можете вносити абонентську плату в будь-який зручний для Вас час. У тарифах з помісячною тарифікацією Вам необхідно вносити повну вартість тарифного плану на початок нового розрахункового періоду (тобто оплата наступного місяця має бути наприкінці поточного місяця).
Перевірте, чи всі індикатори блимають на пристрої. Перезавантажте роутер. Для цього просто відключіть його від живлення на 10 секунд та увімкніть знову. Якщо ситуація зберігається, необхідно підключити кабель безпосередньо до комп'ютера, настроїти з'єднання. Якщо з'єднання з Інтернетом на комп'ютері з'явилося, проблема в маршрутизаторі.
В Особистому кабінеті у розділі «Історія платежів»
Поточний баланс Ви завжди зможете подивитися у своєму Особовому Кабінеті (на головній сторінці) або звернувшись до нашого контакт-центру за телефонами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21, голосове меню.
Загальнi питання
Телекоммуникационные услуги предусматривают заключение публичного договора. Ознакомиться с ним можно на сайте компании https://moiprovaider.ua//storage/contract/contracts_16232510144436.pdf
Особистий Кабінет – це місце, де Ви можете стежити за станом свого особового рахунку, оплатами та списаннями коштів за послуги, змінювати тарифний план. Посилання на особистий кабінет https://moiprovaider.ua/profile
Підключення
Технічну можливість підключення за новою адресою Ви можете уточнити за телефонами контакт-центру 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21. При переїзді в межах свого району Ви можете зберегти колишній номер договору, баланс особового рахунку та мережеві реквізити (IP-адреса).
Заявку на підключення Ви можете залишити:
1. На сайті https://moiprovaider.ua/
2. Зателефонувавши за телефонами контакт-центру 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21.
3. В абонентських відділах підприємства.
Технічну можливість Ви можете уточнити, звернувшись до контакт-центру за телефонами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21
Підключити 2 комп'ютери до інтернету можна двома способами:
1. Укласти другий договір та провести у квартиру другий кабель. При цьому, Ви оплачуватимете другий договір за окремим, обраним Вами тарифним планом.
2. Купити маршрутизатор (роутер). Ці пристрої бувають провідними та бездротовими (Wi-Fi). Встановивши бездротовий маршрутизатор, Ви зможете вільно пересуватися по квартирі, залишатися в мережі та підключати необхідну кількість обладнання до мережі інтернет без використання дротів. При використанні маршрутизатора, для підключення декількох комп'ютерів потрібне лише одне підключення до мережі, а це означає, що Ви сплачуватимете абонентську плату тільки за одну лінію. Потрібно врахувати, що при такому підключенні швидкість Вашого тарифного плану ділитиметься на всі підключені гаджети, пропорційно їх завантаженням.
Повсюдне поширення Wi-Fi-роутерів у багатоквартирних будинках призводить до «зашумлення» радіосегменту і, як наслідок, погіршення якості передачі даних. Тому для підключення всіх пристроїв, які не переміщуються по дому, ми рекомендуємо використовувати кручені пари. Для мобільних пристроїв, які не потребують високої швидкості передачі даних, підійде бездротове з'єднання. Wi-Fi роутер рекомендується розташовувати по центру квартири, в місці, з якого найзручніше зробити кабельну розводку.
Интернет
На даний момент на всіх тарифних планах обмеження щодо трафіку відсутні. У Вас Безлімітний доступ, обмеження лише на швидкість згідно Вашого тарифу.
Якщо системний блок підключено через роутер, налаштування він отримає автоматично. Якщо підключення організовано безпосередньо, тобто кабель, що приходить у квартиру, з'єднаний безпосередньо з комп'ютером, необхідно буде налаштувати з'єднання вручну, отримавши необхідні рекомендації у співробітника контакт-центру за телефонами 095 734 21 21, 068 734 21 21, 063 734 21 21.
Насамперед, необхідно перевірити баланс. Якщо баланс особового рахунку позитивний, необхідно виміряти швидкість з'єднання. Зробити це можна на сайті http://speedtest.net, дотримуючись інструкцій сайту. Якщо результати вимірювання підтверджують невідповідність, необхідно перевірити всі з'єднання та перезавантажити Ваш роутер (якщо Ви його використовуєте). Якщо підключення організоване безпосередньо, тобто кабель, що приходить у квартиру, з'єднаний безпосередньо з комп'ютером, на якому Ви спостерігаєте проблеми зі швидкістю, необхідно також перевірити з'єднання та перезавантажити комп'ютер. Якщо нічого з вищезазначеного не допомогло, зверніться до нашого контакт-центру за телефонами 095-734-21-21, 068-734-21-21, 063-734-21-21. Наші фахівці допоможуть провести подальшу діагностику та, у разі потреби, створять заявку на виїзд сервісного інженера.
У деяких випадках необхідно зробити перезавантаження маршрутизатора. Для цього просто відключіть його від живлення мережі на 10 секунд та увімкніть знову.
Такі складнощі зазвичай виникають із популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються із навантаженням. Якщо у Вас низька швидкість завантаження файлів з одного сайту, у той час, як швидкість завантаження відповідає тарифній, значить, Ви звернулися саме до такого завантаженого сервера, і вплинути на ситуацію можуть лише власники цього ресурсу.