Мої новини

«Контакт високої якості!»

У квітні 2021 року в корпорації «МІЙ ПРОВАЙДЕР», який об'єднав кілька інтернет-провайдерів України, був організований Об'єднаний контакт-центр.

Основним завданням для 32-х співробітників центру є консультування діючих і потенційних абонентів з питань діяльності корпорації. Контакт-центр обробляє питання технічного характеру, інформує про розцінки на підключення, тарифних планах, акції, повідомляє про профілактичні і ремонтні роботи на лінії, приймає заявки на підключення, ремонти і на виконання додаткових послуг.

Тепер всі звернення в компанію - через телефон звичної «гарячої лінії», інтернет-сайт, клієнтський портал, соціальні мережі - будуть надходити до фахівців нашого центру, а найсучасніше ПО дозволить їм оперативно і по максимуму самостійно обробляти звернення абонентів, гранично ефективно маршрутизувати заявки по підрозділах корпорації. Головна з вирішуваних завдань - скоротити час відповідей і підвищити якість надання послуг.Крім того, на нову структуру покладаючи Здійснення КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ абонентів компанії.