Мої новини

Це мій провайдер!

Технологія всесвітньої павутини, розроблена англійцем ТІмом Бернерсом-Лі на заході 20 століття, є безкоштовною. У всякому разі, саме так було вирішено 30 квітня 1992 року у Женеві, коли створювалося міжнародне Товариство Інтернету. То чому ми все ще платимо, якщо 30 років тому інтернет фактично прирівняли до повітря?

 

Сьогодні інтернет - це базова потреба сучасної людини, порівнянна з водою. Удома та в супермаркеті ми теж за неї платимо, хоча у річці купатися можна безкоштовно. Чому?

 

Платимо ми практично не за воду і не за інтернет, а за технічну можливість скористатися їхніми благами в повному обсязі. Потрібно прокласти труби, обслуговувати їх, очищати воду від сторонніх домішок, платити зарплату працівникам. Все це обходиться постачальникам послуг в копієчку, яка пізніше закладається у наш комунальний тариф. З інтернетом історія така сама - йому недостатньо просто існувати, щоб бути доступним.

 

Умовна “річка інтернету” протікає світом за допомогою оптоволоконних мереж. Завдання провайдера - підключитися до цього величезного потоку, побудувати систему доступу і приєднати її до кожного окремого будинку, щоб направити струмок у кожну квартиру з бездонного світового резервуару під назвою World Wide Net.

 

Логіка ринкових процесів, в якій знаходяться всі українські постачальники доступу до світової мережі, проста і нещадна: що менше у провайдера абонентів, то дорожче обслуговування мережі обійдеться для кожного окремо взятого користувача. Спроби протистояти цій логіці не увінчалися успіхом, і тоді ми з колегами запитали - а можна її переламати на свою користь, та так, щоб це було вигідно і нам, і нашим абонентам?

 

Виявляється, можна! І з 1 липня ми готуємось запустити оригінальний, навіть неординарний проект, що дозволяє як новим, так і нашим діючим користувачам отримувати послугу відмінної якості за дуже демократичною ціною. Хочу поставити акцент – це не акція, навіть не окрема програма, йдеться про ПОЛІТИКУ нашої компанії, яка розрахована на довгі роки.

 

У сучасному бізнесі стало модно прописувати для компанії якусь місію, яку вона несе у світ, і ці слова часто наповнені одночасно і пафосом, і нафталіном. Мені хотілося б простими словами пояснити Вам, чому 7 квітня 2021 року 5 українських компаній-постачальників послуг домашнього інтернету та ТБ об'єдналися в корпорацію “Мій провайдер”. Краще так – МІЙ провайдер.

 

Ми заробляємо гроші – це правда. Заробляємо, надаючи вам послугу доступу до Інтернету. Але ми вважаємо, що прості ринкові відносини типу «купив-пішов» позбавляють компанію можливості пишатися тим, що вдалося створити, розчиняють у фінансовому потоці якість, яку ми щодня добиваємося, працю десятків людей, котрі в будь-яку погоду йдуть на свою роботу. Ми хочемо створити стосунки з абонентами зовсім іншого роду – це стосунки між близькими людьми, які готові йти один одному назустріч, надавати допомогу, ділитися радістю та співпереживати.

 

Ви думаєте, що ми безнадійні романтики? Ні, просто нам приємно, коли люди, які оцінили наші старання, кажуть: Це МІЙ провайдер!