Блог

Перехід до Мій Провайдер: усі технічні питання під нашим контролем

Коли ви вирішуєте змінити інтернет-провайдера, цілком природньо мати певні побоювання щодо технічної сторони цього процесу. Чи запрацює ваш старий роутер з новою мережею? Чи доведеться вносити якісь зміни в налаштування домашньої мережі, поштового клієнта, інших програм? А раптом виникнуть збої та складнощі при підключенні? Ці питання хвилюють багатьох.

Але з Мій Провайдер вам не потрібно турбуватися про технічний бік переходу. Ми розуміємо, що не всі є технічними гуру, і для декого перенесення налаштувань може здаватися складним завданням. Тому ми готові взяти всі ці клопоти на себе, аби ви могли просто насолоджуватися всіма перевагами нашого надійного інтернету.

У цій статті ми розповімо, як організовано процес переходу до Мій Провайдер та які гарантії й підтримку отримують наші клієнти.

Безкоштовний виїзд фахівця для підключення

Отже, ви прийняли рішення перейти до Мій Провайдер. З чого почати? Просто зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті - і все інше ми візьмемо на себе:

  • Наш фахівець безкоштовно приїде до вас в зручний час, щоб підключити ваш будинок чи квартиру до нашої мережі
  • Він проведе всі необхідні кабелі та встановить потрібне обладнання - GPON-термінал або Ethernet-конвертер залежно від типу підключення
  • Також він налаштує ваш роутер для коректної роботи з новою мережею та перевірить з'єднання на швидкість і стабільність
  • Ви можете спостерігати за процесом або займатися своїми справами - майстер працюватиме акуратно та професійно

Тобто вам навіть не доведеться відкривати бічну панель роутера чи колупатися в незрозумілих налаштуваннях. Наш спеціаліст зробить все потрібне, а за необхідності - дасть вам корисні поради щодо розташування та використання обладнання.

Підтримка популярного обладнання

Деяких клієнтів хвилює, чи зможе їхній наявний роутер працювати з новою мережею. Залежно від типу підключення до роутера можуть бути різні вимоги. За деякими тарифами ми надамо вам роутер безкоштовно. В інших - у 99% випадків підійде і ваш поточний роутер. 

Важливо зазначити, що якщо у вас роутер з підтримкою Ethernet (проводове підключення), а ви хочете перейти на оптичне підключення, то ви не зможете підключити цей роутер до оптичної мережі. Так само, якщо у вас роутер тільки з оптичним підключенням, ви не зможете підключити його до мережі Ethernet. Перед зміною типу підключення переконайтеся, що ваш роутер сумісний з новою технологією. 

Перенос налаштувань та сервісів

Ми розуміємо, що у вас можуть бути певні налаштування домашньої чи офісної мережі, під'єднані IP-камери, принтери, мережеві сховища. Не хвилюйтеся - ми подбаємо, щоб перехід до Мій Провайдер ніяк не вплинув на роботу ваших пристроїв та сервісів:

  • Наші фахівці переконфігурують маршрутизатор, щоб усі ваші поточні налаштування та під'єднані девайси продовжили працювати як і раніше
  • Вам не доведеться змінювати IP-адреси, прошивати камери, перевстановлювати драйвери принтерів тощо
  • Ми підкажемо, як легко перенести ваші поштові скриньки, якщо ви користувались поштою від попереднього провайдера. Всі листи та контакти збережуться
  • Якщо ви граєте в онлайн-ігри, ми порадимо оптимальні налаштування для зменшення затримки (пінгу) та підвищення швидкості завантаження ігор

Тобто ми візьмемо на себе всі технічні нюанси, щоб ви могли просто перейти на обслуговування до Мій Провайдер та користуватися інтернетом у звичному режимі. Без жодних незручностей та додаткових налаштувань.

Гарантія стабільного з'єднання

Нарешті, найголовніше - це отримати надійний та швидкий інтернет після підключення. І тут ми теж даємо вам усі можливі гарантії:

  • Згідно з нашою статистикою, абоненти Мій Провайдер мають доступність мережі на рівні 99,95% часу. Тобто ризик збоїв та "падіння" інтернету практично відсутній
  • Ми використовуємо тільки сучасне обладнання та оптоволоконні лінії, тому забезпечуємо стабільно високу швидкість. Згідно з тестами Speedtest, середня швидкість в мережі Мій Провайдер - 950.08 Мбіт/с
  • У кожному тарифі чесно вказана гарантована швидкість без "зірочок". І це забезпечується згідно з угодою про рівень обслуговування (SLA)
  • Навіть якщо виникнуть якісь питання чи складнощі - наша цілодобова підтримка завжди готова допомогти. Середній час вирішення технічних проблем - 1 година

Тому ви можете бути певні - після переходу до Мій Провайдер вас чекатиме тільки ще більш надійний та швидкий інтернет. А ми зробимо все, щоб цей перехід був максимально плавним та комфортним.


Технічні питання та сумніви щодо сумісності чи налаштувань не повинні стояти на заваді вашому комфортному інтернет-досвіду. З Мій Провайдер ви можете бути певні, що всі ці моменти буде професійно враховано та вирішено.